Subject: RE: Kiri
From: "Allan Aedmaa" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Ove Uhtlik" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 16:37:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan Elisa poolse vastuskirja allpool toodud Justiits- ja 
Digiministeeriumi pöördumisele.

Lugupidamisega,

ALLAN AEDMAA

Peajurist

+372 56 57 5707

+372 6 600 600

 <https://www.elisa.ee/> www.elisa.ee

 <https://www.facebook.com/elisaeesti> 
<https://www.instagram.com/eluelisas> 
<https://www.youtube.com/user/Eestielisa> 
<https://www.linkedin.com/company/elisa-eesti-as>

 <https://www.elisa.ee/>

___________________________________________________________

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 8, 2025 10:44 AM
To: Kaitseväe peastaap <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elisa üldinfo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tele2 Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Levira Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigiside Sihtasutus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; AS Eesti Varude Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Osaühing VKG Energia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elering AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Enefit Power OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Imatra Elekter Aktsiaselts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AKTSIASELTS JETOIL 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Neste Eesti Aktsiaselts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Circle K Eesti 
Aktsiaselts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
aktsiaselts Olerex <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts 
Tallinna Lennujaam <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; aktsiaselts TALLINNA SADAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Lennuliiklusteeninduse Aktsiaselts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Lennuakadeemia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kaitseväe 
Akadeemia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS Alexela 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Raadioside piiramise regulatsiooni muutmise kavatsus

Registreerimise kuupäev: 08.05.2025

Registreerimise number: 21-3/25/4093-1.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 30.04.2025 kuni 
30.04.2030, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 3 (1), AvTS § 35 lg 1 p 9 , AvTS § 35 
lg 1 p 10 .

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee

Käesolev e-kiri on saadetud Elisa äritegevuse raames ning selle sisu ja 
manused on konfidentsiaalsed. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib 
kasutada vaid isik, kellele see on adresseeritud. Kui te pole sihipärane 
saaja, palun teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos manustega 
viivitamatult oma süsteemist. Me ei võta vastutust e-kirja või selle manuste 
avamisega kaasneda võivate võimalike kahjude eest.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.